Πριν από μερικές μέρες ξεκίνησε η παράνοια που όλοι πλέον γνωρίζουν σχετικά με ένα φόρεμα. Αυτό το φόρεμα από αυτή τη συγκεκριμένη φωτογραφία:
Το εν λόγω λοιπόν φόρεμα για όσους έχουν άγνοια επί του θέματος είναι ΜΠΛΕ-ΜΑΥΡΟ και ορισμένοι το βλέπουν (αναφερόμενοι σε αυτή τη φωτογραφία πάντα με τον φωτισμό που έχει) χρυσό-άσπρο.
Εκατοντάδες άρθρα, polls, ακόμα και επιστημονικές μελέτες έχουν γραφτεί για το τι χρώμα είναι τελικά το φόρεμα και γιατί ορισμένοι άνθρωποι το βλέπουν χρυσό-άσπρο και όχι μπλε-μαύρο. Και αναρωτιέσαι εσύ ο απλός λογικός άνθρωπος: γιατί τόσος χαμός για ένα φόρεμα;
Εκατοντάδες άρθρα, polls, ακόμα και επιστημονικές μελέτες έχουν γραφτεί για το τι χρώμα είναι τελικά το φόρεμα και γιατί ορισμένοι άνθρωποι το βλέπουν χρυσό-άσπρο και όχι μπλε-μαύρο. Και αναρωτιέσαι εσύ ο απλός λογικός άνθρωπος: γιατί τόσος χαμός για ένα φόρεμα;
Ναι, οκ δεν σε ρωτήσαμε, ας προχωρήσουμε παρακαλώ… Ακόμα και το CNN όμως έχει ασχοληθεί επί του θέματος!
Η φωτογραφία αυτή που έχει πλέον γίνει viral είναι η απόδειξη πως στο internet, το τίποτα εάν αναδειχθεί σωστά, μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι με μεγάλη δύναμη! Πόσα και πόσα «σκουπίδια» έχουν γίνει διάσημα σε βαθμό μάλιστα να αποκομίζουν και εκατομμύρια δολάρια απλά και μόνο από την έξυπνη προβολή τους και την ηλιθιότητα του κόσμου…
Παραδείγματα πολλά: βίντεο όπως το “gagnam style” και το “nyan cat”, σελίδες όπως το «David Avramidis Official Page”, προσωπικότητες όπως ο Κοντοπίδης, και ενέργειες όπως το ice bucket challenge έχουν γίνει ευρέως γνωστά και αποτελούν θέμα συζήτησης χωρίς είναι κάτι το ιδιαίτερο. Το Buzzfeed εκμεταλλεύτηκε και αυτό με την σειρά του μια φωτογραφία που ανέβηκε σε ένα Tumblr και δημιουργώντας ένα poll κατάφερε να σπάσει το προσωπικό του ρεκόρ προβολών (αυτή τη στιγμή έχει 37,710,853 views)!
Παραδείγματα πολλά: βίντεο όπως το “gagnam style” και το “nyan cat”, σελίδες όπως το «David Avramidis Official Page”, προσωπικότητες όπως ο Κοντοπίδης, και ενέργειες όπως το ice bucket challenge έχουν γίνει ευρέως γνωστά και αποτελούν θέμα συζήτησης χωρίς είναι κάτι το ιδιαίτερο. Το Buzzfeed εκμεταλλεύτηκε και αυτό με την σειρά του μια φωτογραφία που ανέβηκε σε ένα Tumblr και δημιουργώντας ένα poll κατάφερε να σπάσει το προσωπικό του ρεκόρ προβολών (αυτή τη στιγμή έχει 37,710,853 views)!
Γιατί όμως ο κόσμος κάθεται και ασχολείται και δίνει μεγάλες διαστάσεις σε κάτι το οποίο δεν είναι και τόσο πολύ άξιο προσοχής; Δεν λέω, και εγώ καίγομαι με τέτοια πράγματα δεν είμαι η εξαίρεση, αλλά για ποιο λόγο δεν μπορούμε να αντισταθούμε;
Είναι όντως όλα θέμα marketing ή έχουμε ξεπέσει τόσο πολύ κοινωνικά ώστε να απολαμβάνουμε, ασχολούμαστε και επαναπροωθούμε τα ανούσια διαδικτυακά και τηλεοπτικά πράγματα; Δεν έχουμε κάτι σημαντικότερο στη ζωή μας να κάνουμε;
Δεν θέλω να δώσω μια απάντηση σε αυτό, παρά να προσδώσω τροφή για σκέψη…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου